SVAR PÅ FRÅGOR!

7: Hur ser du på din kropp nu efter två graviditeter?
Ja, vad ska man säga. Har en mage som är full av bristningar, fått hängigare tuttar och väger ca 18 kilo mer en vad jag gjorde innan första graviditeten. Men någonstans måste man lära sig att kroppen har förändrats och även om jag går ner alla kilona så smånigom kommer jag aldrig se ut som jag gjorde innan. Att jag alltid kommer ha bristningar osv stör mig faktiskt inte värst mycket, det är bara ett bevis på mina underbara troll. Dte jobbigate är kilona!!

8: Om du och Kim ska göra ngt tillsammans utan barn, vad gör ni helst då? 
Det blir oftast bio eller en mysig hemmakväll. Mycket för att jag ammat eller varit gravid i ca 3 års tid. Men nu när jag ammat klart och inte är gravid kommer det bli en hel del dejter som vi gjorde förr. En hel dag på snowboarden i storstenshöjden, en utekväll på krogen, lasergame osv :) Något vi saknat båda två!!

  
9: Vilken är din favoritfärg, och hur kommer den fram i ert hem?

I inredsningsväg är vit den absoluta favoritfärgen. Vita vägar med svartamöbler, som dock så småningom ska bytas till vita möbler. Tycker om ljust och att man skapar färg i ett rum med ex gardiner, ljus och kuddar.. Kan fota rummen om ni vill??

10: Om du var tvungen att välja mellan att för resten av livet ha rakat hår eller att aldrig få sminka dej igen. Vilket skulle du välja då?
Helt klart att leva utan smink. Skulle se förjävlig ut med rakat hår haha. Eller är det tillåtet att få ha peruk? Då skulle jag nog välja rakat hår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0