SVAR PÅ FRÅGOR!

Hur många är vi som följer din blogg?
Jag har ungefär ca 130-150 trogna läsare varje dag. Vissa dagar kan jag komma upp till 300 läsare, men det är oftast om en vän har länkat mig på sin blogg eller jag skrivit något riktigt intressant :)

Funderar ni på fler barn i framtiden?
Läs svar på den frågan i tidigare inlägg.

Hur går det med ditt projekt med att gå ner i vikt?
Blir så frustrerad. Står verkligen helt still på vågen, trots mindre portioner och mindre onyttigheter. Mitt projekt med att bara dricka drinkar i två veckor sket sig verkligen. Spydde av bara lukten från dom, och mat är för gott för att leva utan..
Efter jul ska jag och en vän börja träna minst 3 dagar/kvällar på gym med gympapass osv. Hoppas verkligen att vi håller vad vi lovar och inte låter latheten ta över!!
Några tips på hur du/ni gått ner i vikt efter graviditeter?? Efter Ellah gick jag ner automatiskt, men nu j-vlar sitter skiten fast..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0