SVAR PÅ FRÅGOR!

Fick en hel del olika frågor, skoj!

1: Hur länge har du tänkt vara mammaledig?
Skulle vilja vara mammaledig ända till barnen börjar skolan. Men det funkar ju inte riktigt så. Förhoppningsvis till augusti blir jag hemma, då Kidh ska börja på dagis.

2: Är tanken att du ska kunna försörja dej som Me&Iförsäljare eller blir det att söka annat jobb sen?
Drömmen vore att kunna göra det. Men i dagsläget är det bara ett extra jobb som ger lite extra inkomst vid sidan av föräldraledigheten.  Jag kommer även söka andra jobb, men försöka ha kvar det här som ett extra jobb. För det är SÅ roligt!!

3: Om du vann en resa för hela familjen vart skulle du då vilja åka, om du kunde välja vart som helst i hela världen?
Oj, vilken svår fråga. Finns ju massvis av ställen. Det skulle garanterat bli på något varmt ställe men också där vi kan uppleva saker. Jag är mer för Afrika och Asien och sådana ställen. Men kanske Usa och samtidigt gå på Disney world??

4: Skulle du kunna tänka dej att klä Kidh i rosa? Klänning?
Skulle absolut kunna klä honom i rosa. Han hade faktiskt på sig en hel rsoa pyjmas igår :) Klänning skulle han få ha på sig hemma eller på dagis under lek osv men inte annars tror jag. :)


5: Finns det några planer på ett bröllop för dej och Kim?
Från min sida finns det alltid planer för det. Har alltid drömt om ett stort fint bröllop. Tyvärr ligger det mycket pengar bakom ett bröllop, och så ska Kim vilja gifta sig också :) Han tycker nämligen att det är så onödiga pengar och man älskar inte varandra mer för att man gifter sig. På så sätt har han ju rätt. Men det är ändå något jag skulle vilja göra!! Fick du svar på frågan??


6: Är ni nöjda på barnfronten nu eller kan man tänka sig att det dyker upp några småsyskon så småningom?
Visst kan jag känna sug efter en till, trots att jag lovade mig själv på förlossningen att aldrig skaffa en till.
Men jag tror att vi är klara. Känns som att två barn är ganska lagom för våran familj, iallefall nu.
Men man ska aldrig säga aldrig :)

Finns fortfarande en hel del frågor jag inte svarat på. Det gör jag senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har fattat det som om du älskar att vara hemma med dina barn när de inte är på dagis, vilket är toppen. Men tycker inte din sambo att det är orättvist? Skulle jag medela här hemma att jag skulle vilja prioritera att vara hemma är jag helt säker på att någon skulle reagera här hemma med att han också skulle kunna tänka sig att få den möjligheten. Vad jobbade du med innan och vad är ditt drömjobb? Tack för en bra blogg :)

2011-11-16 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0