Upplevelse!

Åkte i förmiddags iväg till Childrens i Hallsberg med Mia och Johan med familj. Påvägen dit släppte vi av Pappa Kim som blev tvungen att jobba istället :/
Lyckad dag som hade massor att erbjuda. Ellah och Noelia fiskade, handlade, red, lekte konditori, gick i mörka rummet, lekte tandläkare, brandmän och mycket till. Barnen var nöjda efter dagen och vi med :) Lätt att vi åker tillbaka!






Provade på att vara både kund och kassörska.




Världens lättaste unge. Var glad och nöjd hela tiden.




Johan blir undersökt av våra döttrar :)











Nu ska jag avnjuta en ryggmassage på 30 min som min älskade har lovat mig! Trevlig helg, vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0