Besök av Maria med barn!

Medans barnen lekte med trolldeg och målade med målarfärg, passade jag på att pyssla jag med.. Roligare att få det gjort i sällskap av en vän man kan prata med..


Kidhs händer!


Och fötterna..




Mitt i allt glömde jag bort att fotografera mera.

Ellah och Nathalie lekte och stojade så nu ser det ut som ett bombnedslag på hennes rum :) En bit in på kvällen var båda riktigt trötta och inte alls på humör. Slutade med att dom hoppade upp i soffan för att se barnprogram och mysa, innan det var dags för dom att åka hem och det var då läggdags för Ellah..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gjorde du så fina avtryck av kidhs händer och fötter? Gips?

2011-10-20 @ 10:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0