HELLO FRIDAY!!

Härliga Fredag!! Kim kom hem sent igår och är förmodligen ledig hela helgen efter att ha jobbat borta i Norge hela veckan.  Vi startade denna soliga dag med sovmorgon. Eller vi och vi, jag iallefall :) Ungarna ville hoppa upp supertidigt idag och Kim var snäll och tog båda två..
Jag hoppade upp vid 10 och vi anvnjöt då frukost framför tvn allihopa! MYS!!
Strax blir det lite plock i trädgården, dra upp ruttna gamla plantor osv.
Senare i eftermiddag ska jag och ELlah ha det mysigt, bara vi.. Kim och Kidhan stannar hemma. Vi ska äta ute och sedan gå på bio! Mamma, dotter tid! <3
Ikväll väntar vi middagsgäster, det blir god mat lite vin och sedan fredagsmys i soffan!! Kan nog bli en superhärlig dag det här!!


Frukost i form av morotspure.




Behöver jag tala om att dte blev ett bad efteråt?







Kommentarer
Postat av: Kajsa Svenning

Vilka fina barn du har! Känns som igår när Ellah var liten men hon har blivit en stor(söt!)flicka!

2011-10-21 @ 12:37:02
Postat av: lisa Alvbåge

Vill äta upp dem sååå söta

2011-10-21 @ 19:59:44
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0