Ny vecka!

Att man aldrig lär sig. Lyckades skryta igår om att mina barn faktiskt börjat sova ganska såbra på natten, även den minsta. Det fick jag sota för snabbt. Gick och lade mig 23:30 igår, Kidh vaknar vid 1 är jätteledsen och kunde inte somna om (brukar bara vara att ge han nappen), han fick ligga inne hos mig och där somna han till efter en timme för att sova halvdåligt med gnäll i sömnen osv... Ellah kom in till oss vid 4a och hon tyckte minnsan att dte var morgon nu. Tokiga unge!. Efter att gått tillbaka med henne till sin säng massvis av gånger somnar hon faktiskt om, klockan hade då hunnit blivit 6:15.. Skyndar mig tillbaka till sängen där jag tänker att om jag har tur så får jag iallefall sova en timme. HAHA in your dreams tänkte Kidh som vaknade och gav ifrån sig skratt och ljud som lät som, Gormorgon Mamma, dags att hoppa upp.
Som om inte den starten på veckan räckte, har på det tappat rösten.. Skoj? ÅNEJ!!
Kommunicera med Ellah utan röst går sisådär :) Hoppas den är tillbaka innan Torsdagens klädparty iallefall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0