SAKNADEN KOMMER VARA STOR!

Ja, då var det inte längre en hemlighet att min fina vän Liza med familj ska flytta. Kommer aldrig glömma dagen då hon berättade det, jag grät i bilen hela vägen hem. Våra barn trivs så fruktansvärt bra ihop och ELlah lyser så fort hon vet att vi ska ses.. 
Liza ligger mig riktigt varmt om hjärtat, och samtidigt som jag är jätteglad för deras skull att John fått ett bra kontrakt med Ifk Göteborg, så kan jag inte låta bli att vara ledsen. Vi försöker att ses en gång i veckan och jag känner att jag kan anförtro mig med vad som helst till Liza.. Dom ger mina barn så mycket kärlek och ELlah pratar dagligen om både Liza och John.
Hur ska vi, speciellt jag och Ellah klara oss utan våran veckordagliga träffar!! Kan inte låta bli att gråta en skvätt.
Älskar er Familjen Alvbåge!!!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår att det känns himla trist. :( Men ni får helt enkelt åka ner på roadtrips till dom i Gbg, tänk att gå på fotboll där ibland. Och utforska Göteborg tillsammans med Liza. :9 det kan väl bli kul.



Kram

2011-10-06 @ 23:47:01
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: mamma

Är så ledsen för er/din skull vet att de betyder mycket för dig. Men Liza och John får komma och hälsa på eller som Sofia säger ni åker till Götet : )

2011-10-07 @ 07:48:59
Postat av: lisa Alvbåge

LOVE U

2011-10-07 @ 20:08:28
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0