Slapp och härlig söndag!

Den här morgonen gick vi otippat upp allihopa samtidigt. Jag eller Kim brukar annars ligga kvar i sängen och ta igen lite sömn (oftast jag). Men inte imorrse, vilket var mysigt för en gångsskull. Vi lyxade till det med ett tända ljus, sätta på Ronja Rövardotter, mysa under filtar medans vi intog en god frukost!! Ibland måste man få lyxa till det lite i höstmörkret! :)
Tog sen fram mot eftermiddagen med mig barnen in till gymnastikhallen en stund för att hälsa på mina goa gymnaster samt tränarkollegor..
Ellah fasnade tycke för Ellen som är både gymnast och tränare. Dom sprang runt, hoppade, gjorde kullebyttor och man kunde höra Ellah fnissa lång väg.
Strax innan vi skulle åka hem fick hon syn på två tränare som satte sig för att äta Mcdonalds. Mamma, Ellah ha! Självklart lyckades hon tjata sig fram en middag på MC. Men måste erkänna att jag inte var så svårflörtad, då jag inte alls var sugen på att ställa mig i köket.. Kanske ska tacka henne?? :D








I Happy mealen var det till Ellahs stora glädje en Pippibok! Superbra med böker tycker även Mamman :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0