UNDERBARA BARN!

Påväg hem mot Örebro stannade vi först till i Älvsjö där Underbara barn mässan gick av stapeln. Kim som inte ville sätta sin fot där inne (förståligt bland alla galna mammor och barn) åkte till Globen galleria för att strosa runt. Han tog ansvaret för Kidh och ELlah följde med mig..
Skickade sms till Kim när jag kom in på mässan Är just nu i himmelriket! Fick tillbaka Precis vad jag var rädd för!! HAHA

Lyckades fynda en del (kunde köpt massor om pengarna räckt till) och köpte till och med dom första julklapparna.


En varsin klädähängare till barnen.. Ni kan gissa vilken som är till vilket barn va?? :) Ord pris 599 kr styck Mitt pris 100 kr styck.


LUNDMYR hade galna mässpriser, sådär shoppade jag en del!


Strumpbyxor till Ellah.

Mössa till Ellah. Ville ha en likadan till Kidh, men hans storlek var tyvärr slut :(


Slipover till fina Kidhan.

Två-pack nappar til Kidh.


Glasspinnar i trä. Julklapp till Ellah.


Härliga bakverk i mjukismatrial. Även dett aär en julklapp till Ellah.


Förklädde till min baktokiga dotter :)

Hade kunnat stannat på mässan i flera timmar till. Men det väntades ju också en körning hem på några timmar. Förutom Panik när Ellah plötsligt sprang iväg och förvann och vakter fick ingripa för att stänga utgångarna och hjälpa til loch leta. SÅ var det trots allt en skoj dag!!
P.s Ellah hittades strax efter av en Mamma vid Namn Sofia! Tusen Tack!! Dom där 7 minuterna var dom längsta i mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0