Pencilinet gör sussen!

Som ni säkert misstänkt så har dom flesta planerna i veckan inte blivit av. Det mesta i Tisdags, Onsdags och idag har inte blivit av. Ellah verkar iallefall mycket piggare idag och febern är som bortblåst. Så med det har vi bestämt att inte ställa in helgens planer. Imorgon åker Ellah till Mormor och Anders och Kidh till vännen Rebecka. Ellah har ringt till Anders och Mormor ett x antal gånger för att berätta att dom minnsan ska mysa och äta godis imorgon :) Som hon längtar!!
Det blir Kidhs första natt borta. Är faktiskt inte ett dugg orolig. Han är lätt att ha hand om och tryggare bebis får man leta efter :) Vilken känns skönt!! Hade det varit Ellah vid samma ålder hade jag oroat ihjäl mig, då jag visste att bara jag dög..
Ska faktiskt bli riktigt skoj att komma iväg en stund på tu man hand bara jag och Kim <3
Gå på 25-års fest och sedan lyxa till det med en natt på hotell. Precis vad vi behöver!!




Mina fina skatter. Kommer hinna sakna er både 1 och 1000 gånger!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0