Trött=Grinig!

Kim och jag har gått igenom en ganska jobbig period. Vi har totalt glömt bort varandra bland alla tvätthögar, vakna nätter, matlagning, jobb, lek med barnen osv att vi inte tagit vara på varandra som par..
Igår överraskade han mig med en nyköpt vinterjacka till mig. Det var ett sett för honom att visa att han älskar mig och bad om ursäkt för att vi glömt bort varandra lite grann.
Blev så otroligt glad att jag gått med ett leende hela dagen idag trots att jag är supertrött.  Det är nämligen när jag är trött som tjurtanten kan komma fram i mig :)


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

Gullis !!! Jag ska skicka denna blogg länk till John så han ser hur man ska göra hihihihi ;)

Hur har lill skruttan det då !!

I dag vart det offentligt med John skönt att slippa ljuga folk mitt upp i ansiktena.. Känns jobbigt med flytt men oxå kul !! Kommer sakna dig massor och er familj :(

2011-10-06 @ 19:23:52
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0