GALEN??

Nu ska ni få höra. Ni komemr tro jag är galen. Det tror iallefall Kim :)
Kom på en ide som jag grubblat lite över några dagar. Varför ska jag och Kim ha det största sovrummet? När vi spenderar minst tid där inne.
Idag slog jag helt enkelt slag i saken och började flytta över våra gerjor till Kidhs rum och hans grejor till vårat.  Min plan är att göra ena delen av rummet till Kidhs sovdel och mys del och den andra halvan av rummet till lekhörna för båda ungarna.
Allt det här började egentligen med att dom har alldeles för mycket leksaker, samt en stor ruschekana som just nu står på tomten.
Vi har haft ett lekrum under trappen, men det har jag nu gjort om till mitt eget lilla krypin (Kontor). Så nu finns det inget utrumme för alla leksaker. Just därför denna ide!
Men jag tror det kommer bli bra tillslut. Det ända jag inte kommer känna mig hel nöjd med. Är att Kidh får våran tapet som var vald till vårat sovrum. VIll ha mer barntapet där inne.. Men just nu finns varken pengar eller orken till att göra något åt den saken..
Visar bilder när det är klart. Förhoppningsvis imorrn :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha, ha du är verkligen mammas dotter. Stackars Kim : ) puss

2011-09-15 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0