SJUKLING.

Igår Fredag tyckte jag lite synd om mig själv. Vaknade nämligen upp sjuk :/ Antar att mina älskade barn smittat mig, såhär i efterhand. Mådde lite bättre av en alvedon och sedan att vännen Becka kom förbi med fika och för att umgås <3
 Eftermiddagen spenderades mest i liggläge på soffan för att piggna till någerlunda inför kvällen. För då fick vi besök av min älskade Mamma, bror samt hans flickvän Madde. Vi åt gott och satt uppe till sent på natten och pratade om en massa historier från när vi var små. Alltid lika kul att prata om :)

Idag Lördag vaknade jag upp utan röst. Fick lite smått panik, då jag idag skulle ha ett klädparty hemma hos bästa Liza. Men med en kopp kaffe och lite frukost i magen kom rösten så smått tillbaka.
Förskyld som en tok kunde jag glatt åka iväg på Partyt. Superkul som vanligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0