SVAR PÅ FRÅGA!

Hur länge har du sålt me and I? vore roligt att se kläderna här i din blogg.

Jag började jobba den här säsongen!. Men har handlat där sedan min dotter föddes för snart 2.5 år sedan.
Världens roligaste jobb!! Hur många går till jobbet med ett leende??























HÄR är ett litet utbud av höstens kollektion. Ellah orkade inte med längre. Fick faktiskt muta med lite godis för att ens få henne att ställa upp att byta om så många gånger.. Sicken morsa jag är :D
Finns också en massvis av snygga kläder till oss vuxna också.. Får helt enkelt lägga upp bilder på dom när Kim är hemma och kan fota mig :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du vilka snygga och mysiga kläder..!

2011-09-30 @ 15:44:02
Postat av: Anonym

superfina kläder och så söta modeller!

2011-10-03 @ 23:00:17
Postat av: Anonym

haha muting funkar för det mesta.. ser fram emot vuxenkläderna!

2011-10-03 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0