DOPDAGEN!


Vi kunde inte fått ett mer perfekt dop! Kidh var nöjd hela tiden. Ellah skötte sig galant och ville gärna vara framme med oss i kyrkan. Hon hjälpte även till att hälla upp dopvatttnet :) Madde och Sebban sjung fantastiskt. Jag och många andra gjorde allt för att inte börja böla. Det var SÅ vackert!
Tårtorna som min Mamma hade gjort var superfina och all fika jag hade bakat räckte gott och väl till alla. Yes!
Vi fick fira denna fantastiska dag tillsammans med vår släkt, familj och vänner. Kan man begära nått mer?
En helt underbar dag helt enketl. Som faktiskt inte innehöll speciellt mycket stress, utan mer lugn och harmoni.
Tusen tack för att ni ville dela denna dag med oss och yttligare ett stort tack för alla fantastika presenter!


























En av dom fina tårtorna!

Eftersom min kamera ej har kommit tillbaka ifrån lagningen, så fick jag använda mig av bilder som familj och vänner tagit!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0