Älskade vänner!

Jag och barnen har haft en super härlig eftermiddag och kväll. Både Liza och John ligger mig varmt om hjärtat, och deras barn såklart :) Dom tar sig tid att leka  och gosa med barnen, våra barn. Jag tycker det är helt fantastiskt!. Är sällan vuxna tar sig tid att verkligen leka och busa med barn. Speciellt någon annans barn. Kramas, pussas, sitta i knät och mysa är något Ellah gör naturligt med både John, Liza och barnen. Vilket får mig att bli alldels varm i hjärtat!

Ellah vill att Liza ska göra allt. Mamma får absolut inte ta på skor, hälla upp ett glas saft, torka av eller något. Det ska minnsan vara Liza.. Som om hon inte har nog med sina egna tre haha.


Barnen leker riktigt bra ihop och det är sällan det är något gnäll. Ja, förutom lite nu ikväll, då alla tre blev supertrötta  :D (Förståligt)


Liza med Kidhan.


Milli- Valentina med fina Mamman.






Tar ut den sista lilla energin som fanns kvar. Ellah somnade sedan gott i bilen påväg hem. Tur att pjymasen redan var på :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0