DÅLIGT SAMVETE DELUX!

Jaha här sitter man i soffan med världens sämsta samvete! :( Ikväll har Ellah inte alls lyssnat på vad jag sagt och krånglat en del.. Jag brukar alltid prata och förklara för henne och oftast med en liten varning så lyssnar hon på vad jag säger.  Men ikväll både skrek och gapade jag åt henne. När jag tänker efter krånglade hon inte ens speciellt mycket :( Man blir så fruktansvärt trött av att behöva göra allt som vi förr var två av att dela på.. Mitt tålamod har blivit mycket mindre sedan jag blev ensamstående och detta känner Ellah av som testar och testar gång på gång..

Att jag inte skriker och gapar när jag blir arg på barnen gör mig stolt. För jag ser att prata och gå ner i deras nivå verkligen ger resultat..
Att jag nu ett flertal gånger blivit arg och skrikit gör mig sååå ledsen i hjärtat.
Vill inte att Ellah ska bli drabbad för att jag har noll energi kvar eller mår dåligt :(

Tack för jag får skriva av mig till er <3


Kommentarer
Postat av: A

Läste någonstans att det borde kallas "enastående mammor" istället för ensamstående.. Ett uttryck Som kanske känns mer puschande och upplyftande!?



"jag är en enastående mamma" ... Jag är i alla fall hellre det. :)

2012-04-03 @ 07:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0