SUPERDUPER HELG!!

Nu kanske ni undrar hur helgens gymnastiktävling gick? Den gick verkligen superbra och trots lite små missar körde tjejerna sjuktbra och fick tillslut ett välförtjänt Brons! STOLT LEDARE!!!
Resan började dock i knas.. Kl 6:40 skulle vi alla samlas på stationen för att invänta tåget som skulle avgå 7:00. Kl 6:51 vaknar jag av att en annan ledare ringer mig för att fråga vart jag är. Trodde dom drev med mig, men insåg ganska snabbt att jag försovit mig (händer aldrig) PANIK. Förstod att det inte fanns en chans att jag på 10 min skulle hinna ta på mig och ta mig in till stan och hinna med tåget. Skyndade mig iallefall samtidigt som jag försökte komma på en massa lösningar. Precis innan jag skulle gå ut genom dörren ringer dom igen för att tala om att Tåget är försenat i 10 min.. Jippi, tänkte nu hinner jag!! Vilket jag också gjorde.!
Kom dock på en kort bit in i resan att plånboken låg kvar hemma. Aj aj. Tur jag har sådana härliga coach vänner som glatt lånade ut pengar. :) Blir lite rädd för mig själv ibland. Vart har jag hjärnan? :)
En helg som Började i katastrof men slutatade i Glädje :D






MINA superduper gymnaster.



Efter vunnet brons taggade tjejerna igång för disco, temat Påsk.




Trött men stolt ledare ankom till Örebro Söndag eftermiddag. Åkte då snabbt och hämtade upp mina två troll och for till pappa/Morfar på middag och påskfirande för barnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0