Alla <3 dag presenter!

Alla hjärtans dag idag, vilket gör att saknaden av mig och Kim tillsammans blir oerhört stor.:/ Finns så mycket känslor inom mig som jag inte vet vart jag ska lägga av någonstans. Glad, ledsen, arg, sårad, förvirrad, ja känslorna är sjukt många. Vet inte ens vad jag känner längre!!

Ellah gjorde mig iallefall glad idag när jag hämta henne ifrån Dagis. Med sig ut hade hon ett fint hjärta hon gjort alldeles själv till sin älskade Mamma.. Tack gumman <3
Själv fick hon en Cool Skinnjacka och en sjalet av sin oerhört snälla mamma :) Kidh fick ett par jeans han kan ha längre fram i vår.  Det där med att jag ska sluta köpa kläder åt mina barn, ja det går sisådär :)


Nya jackan och sjalen provades såklart direkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0