Alla hjärtans dag!

Hade kära Svägerskan här i eftermiddags. Hon var snäll och hjälpte till med mitt lilla projekt `måla Ellahs säng`.
Sängen står just nu på tork och jag tror det blev riktigt bra. Nu ska det bara beställas hem en fin text i svart att sätta fast på sängens gavel. Kan visa slutresultat sen :)




Ellah ville såklart ockå hjälpa till. Här målar hon dockans säng i samma färg! :)




Kidhan fick snällt sitta i gåstolen brevid. Han gick lös på sängen, så annat alternativ fanns inte!

Ett välbehövligt bad fick avsluta eftermiddagen!








Uppskattade inte systers påhitt med att hälla vatten över huvudet..

Tycker inläggen kan bli lite tråkiga iböand. Just nu snurrar saker i mitt huvud så jag minns knappt vad jag sitter och skriver här. MEN är det något du saknar? Vill veta eller nått annat så säg gärna till. All kärlek till er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0