DOPDAGEN!

Så var Söndagen här, dagen vi åkte till Göteborg för. Lilla Milli-Valentina hade dop och hon skötte sig galant i kyrkan. Trots att hon var supertrött påväg dit.
Vi bjöds sedan på den finaste doptårtan ever. Sjukt god var den också :)

Har haft turen i helgen att Filip (Johns kompis) spenderat helgen med oss. Han har varit så himla snäll och hjälpt till med barnen, speciellt på dopet. Tusen tack!! <3


Milli-Valentina!


Bästa Filip och Anna.














Fejklee kan denna brud :)

John gör sin blåsta min :)

Jag och mina fina kille.







Efter dopet begav vi oss hemmåt mot Örebro. Vi hade under dagen lyckats låna ihop två bilbarnstolar så vi åkte med Filip hem i bilen. Barnen sov i största delen och vi var hemma vid 23 tiden..

Bästa helgen på länge för både mig och barnen. Ellah sa direkt i Måndags morrse att hon ville åka tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe min Milian har också den där söta kepsen från H&M och Den TUFFA baseball jackan :D

Får tyvärr tacka nej till imorrn då vi alla e sjuka här hemma :/ men tack för inbjudan :)

Ser för övrigt ut som att ni haft en underbar helg i gbg :)

Kram

2012-02-29 @ 00:21:37
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Ser ut som ni haft en grym helg i gbg! :)

2012-02-29 @ 12:24:07
URL: http://apriltosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0