GYMNASTIK!

Andra veckan för Ellah i barngymnastiken och hon älskart.  Jag tycker hon lyckas hänga på riktigt bra trots att dom andra barnen är nästan 2 år äldre. Dock vill hon inte alltid göra som Fröken (jag) säger utan tar ibland egna insiativ till saker. Som att rulla eller åla på magen på den lutande mattan där det ska göras kullerbyttor. :D Men, att ha roligt är det viktigaste för att behålla intresset. Och, för det mesta gör hon ju som det är meningen ska göras!! Stoltaste Mamman som får äran att vara Gymnastikledare till min fina dotter!










Imorrse när Ellah och jag höll på att göra iordning oss för gymnastiken frågade hon sin pappa om han skulle med och titta på när hon gjorde gymnastik.. Han svarade Nej, jag och lillebror stannar här hemma. Men efter att Ellah tittat lite på sin pappa med små hundögon och sa. Pappa, jag vill visa dig och bebis att jag kan!!
Ja, då kunde inte ens Pappan mot stå. :) Så iväg åkte vi allihopa med en lycklig tös!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0