MASKERAD!

Hej alla vänner. Hoppas allt är bra med er? ÄR ni ute och njuter något av snön?
Vi har inte hunnit med, men  funderar på att åka upp till någon pulkabacke på Lördag eftrmiddag efter mitt klädparty som väntas då. Tror Ellah skulle gilla det skarpt! :)

Har haft några väldigt kreativa dagar här hemma. Trots lite sömn har jag fått en hel del nytta gjort. Men idag, då är det som om tröttheten kommit ikapp än. Sov middag ihop med Kidh idag medans Ellah var på dagis. Fyy mig, jag som egentligen behöver ta tag i tvättberget.. Men ack så välbehövligt. 
 
Om en liten stund får jag sätta på lite spackel på detta bleka ansikte och bege oss till Ellahs dagis.. Det är nämligen fest där ikväll. Maskeradfest!! :D
Kommer ha med mig Pippi och lilla Tiger som sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0