Mera Klädparty!

Söndagen var lika fullspäckad den!  Efter en natt med en liten Kidh som plötsligt fick feber var sömnen allt annat en bra.  Men trött eller eller pigg spelade ingen roll, iväg blev jag ju tvungen att åka ändå.
In till stan där det väntades familjegymnastik. Mormorn gjorde äran att förgylla Ellahs lilla hjärta med att komma och titta på. Oj, vad hon skulle visa vad hon kunde. Mormor se mig, se mig. Titta jag kan!
Blev sedan snabb visit uppe på stan där jag köpte med lunch till mig och Ellah, sedan vidare till nästa gymnastikträning, efter det direkt därifrån hem till mamma där jag höll i ett klädparty. Vi hade så trevligt att vi satt och snackade i flera timmar och det slutade med att Ellah slocknade i soffan :) Utråkad eller trött, det är frågan :)

Som sagt! En mycket fullspäckad helg, men med massor av skoj!!
Idag Måndag har Ellah och jag mest legat i soffan och kollat filmer hela förmiddagen och tar det lungt. Kidhan är nog fortfarande inte frisk, då han sovit sedan imorsse!!











Kommentarer
Postat av: Linda

Å va kul med gumnastik för de små, är det nån speciell gymn. Grupp hon är med i? Jag vill så gärna hitta nåt sånt för min son, tror han skulle gilla det :) nåt bra tips?

/Linda

2012-02-23 @ 01:00:20
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0