SER FRAMEMOT HELGEN!

Inte bara Ellah som längtar tills på Fredag, även jag. Vi ska ta tåget till Göteborg där vi ska spendera hela helgen med älskade och saknade familjen Alvbåge. Ni kommer väl ihåg min vän Liza med man och barn jag brukade umgås väldigt ofta med? Dom flyttade ju till Göteborg efter jul då John fick kontrakt med Ifk Göteborg. SÅÅ saknade som är! Ellah har tjatat hur många gånger som helst om dagen när det är Fredag och när vi ska få åka. Vill till Merci och Logan Nu Nu Nu sägs det :D Ivrig till tusen!

Kommer bli en kanon helg med mys, bus, dop, Universium och massa annat! En helg som både jag och barnen behöver mer en annat just nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0