SVAR PÅ FRÅGA!

Istället för att det ska gå massa olika rykten som folk pratar om tycker jag du istället kan berätta vad som har hänt att det tagit slut mellan dig och Kim?

Om nu folk har så ointressanta liv att dom måste gotta sig i andras tråkigheter med att sprida rykten är det upp till dom/dig. Har inget som säger att jag måste dela det allra närmaste till alla hundra läsare som är inne här dagligen. Har delat det med mina närmsta vänner och familj som jag känner jag kan berätta allt för och som alltid kommer finnas här för mig <3 Jag och Kim vet sanningen bakom detta och det är de viktigaste..





Kommentarer
Postat av: mamma

Bra svar.Räcker det inte att folk vet ATT det är slut?Måste de veta varför?? Det ligger endast i ditt o Kims intresse och familjerna stöttar er båda i alla väder

2012-02-27 @ 19:56:48
Postat av: mamma

Bra svar.Räcker det inte att folk vet ATT det är slut?Måste de veta varför?? Det ligger endast i ditt o Kims intresse och familjerna stöttar er båda i alla väder

2012-02-27 @ 20:00:47
Postat av: Martina

BRA SVAR!!!!!!!!

2012-02-27 @ 20:37:59
Postat av: Ewyy

Om de hade funnits en gilla-knapp hade jag tryckt på den :)

2012-02-28 @ 07:28:55
Postat av: Linda

Herregud! Varför tror folk att bara för att man har en blogg så ska man dela med sig av ALLT?! Det är väl upp till dig vad du vill dela med dig, tycker inte att nån utomstående (som inte ens känner er) har rätt att veta vad som orsakat uppbrottet mellan er! Så det var bra svarat på en korkad fråga!

Stor styrkekram till dig som är så stark!

2012-02-28 @ 10:49:07
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Mycket bra svar, är stolt över dig älskade vännen min! Ses på torsdag :o)

2012-02-28 @ 14:06:21
Postat av: Rebecka

Mycket bra svar, är stolt över dig älskade vännen min! Ses på torsdag :o)

2012-02-28 @ 14:07:44
Postat av: Sofia

Helt rätt Therese! Klart du inte har någon skyldighet att berätta för Kreti och pleti om ditt privatliv. Det angår endast dom du vill att det ska angå! <3

2012-02-28 @ 14:44:01
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0