UT MED DET GAMLA IN MED DET NYA!

Har varit mycket dålig energi här hemma efter allt som har hänt.
Nu längtar jag nästan tills vi kan starta om på nytt, lite svårt medans Kim och jag fortfarande bor under samma tak. Svårt att försöka gå vidare, få känslorna att svalna.. För tro mig, vill inget helldre en att hoppa upp i Kims famn varenda dag, varenda jäkla dag och tala om hur mycket jag älskar honom. Men pågrund av omständigheterna så går det inte, eller jag vill inte :(
Så nu försöker jag tänka positivt, massa ny energi. Vilket restulterar i att jag som vanligt vill göra om här hemma :)
Kidh har ju fått tagit över vårat gamla sovrum, där det nu är en ganska mörk fondvägg. Där vill jag sätta en ny fondvägg, dela av rummet i två delar. Ena delen ska vara  Kidhs sovdel och den andra till en lekhörna med ett stort runt bord. Hyllor med pussel, pennor, spel osv där barnen kan leka och umgås tillsammans. Ellahs rum är för litet för alla leksaker, och dom leker ändå tillsammans hela tiden. Trots det att Kidh fortfarande är ganska liten fortfarande. Dom hänger lixom ihop. Dit Ellah går, dit kryper Kidh :)

Denna fondtapet hade jag tänkt mig i lekrummet.



Sen en matta i samma gröna färg..
Tror det kan bli superfint. Vad tror ni??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin tapet:-) var finns den att köpa?

2012-02-09 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0