Våran resa!

Då försöker man kika igång vardagen igen efter en otroligt härlig minisemester i Göteborg. Men hur mycket jag en vill göra, fixa och dona orkar jag ingenting. Sover middag med barnen och kommer knappt upp ur sängen på morgonen. Hoppas innerligt att dte blir bättre snart.
Tillbaka till helgen i Göteborg.Vad ska jag säga.? Det var UNDERBART.  Vill tillbaka NU NU NU.
Har alltid älskat göteborg, och efter denna helgen med mina fantastiska vänner är jag grymt sugen på att flytta dit.

Vi startade resan mot Göteborg redan på Fredag morgon. Barnen klarade av resan galant, Kidh sov den mesta delen och Ellah kollade film och lekte med en flicka i samma vagn. Jag hade dock lite svårt att komma på och av med barnen, vagnen och all packning. Men främmande människor hjälpte mig mer en gärna :)
Väl framme i Göteborg ägnade vi eftermiddagen åt bus och lek innan det var dags för barnen att hoppa i säng. Sedan gjorde jag och Liza staden osäker tillsammans med Fille, som också sov hemma hos dom. John som hade match under Lördagen var hemma och höll ett öga på alla 5 sovande barn.. 








Glada åt att äntligen träffas igen.




Alla våra 5 godingar!!


Lördagen kommer in nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Therese Sandberg

Hamna här när jag kollade in Lisa´s blogg ( vi har träffats en gg hos Lisa) Måste bara säga att jag blir lite berörd av hur du har det nu.. :-S du måste ha det tufft nu.. Men det känns som att du är en stark person! Så keep on going! ;-)Tur du har toppen vänner runt dig. Mvh

2012-02-29 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0