Varmt avlut på helgen!

Det har gått väldigt mycket sjukdomar runt omkring bland våra vänner och bekanta. Det fick mig att tänka att mina barn har klarat sig riktigt bra mot sjukdomar iår. Att man ALDRIG lär sig att man inte ska tänka så. För självklart fick Ellah hög feber nu i eftermiddags och har pågrund av den kräks flera gånger. På det har Kidh fått feber, dock inte mycket och Kim är helt deckad av sin feber.!! Kul avslutning på helgen! Hopppas nu jag inte blir smittat och att alla friskar på sig snabbast möjligast :)

Innan febern slog till på ELlah var vi imorrse iväg på årets första gymnastikträning. Ni ska bara veta hur skoj hon tyckte det var och hur bedårande söt hon var i sin lilla ballerinadräkt! <3
Nästa gång bara mååååste jag ta med mig kameran :)


Mitt sjuka hjärtegulll!!


Hoppas ni haft en underbar helg mina fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0