GALNA UNGAR!

Tycker liiite synd om mig själv idag. Ellah envisades att gå upp kl 03.23 inatt. La tillbaka henne i sängen och därinne låg hon och gapade i flera timmar. Lillebror lyckades såklart vakna så där låg dom båda och gapade ikapp med varandra..Sprungit skyttetrafik in till deras rum. Gäääsp, 2 timmars sömn kommer man inte långt på..
Sitter just nu med en stor kopp kaffe. Ska strax köra iväg Ellah till dagis och sedan åker jag och Kidh vidare för att möta upp Rebecka (Ellahs gudmor) med dottern Angeli. Vi tänkte gå på Öppna förskolan och sedan ta en lunch på stan. Efter det väntas 1 timmes massage för min del.. Så jag ska nog klara igenom denna dagen ändå :)
Avsluta med ett träningspass ikväll osså :D
Ha en underbar dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0