Lördagen!

I lördags var det då dags för lille Kevin att döpas, Natahlies lillebror. Har räknat ut att jag minst ska på 6 dop detta år. Babyboom eller vad??
Fick tyvärr inte med några kort från dopet, då jag i all hast lyckades glömma den på hallgolvet! Så kan det gå när man stressar. Så kom man ju också in 1 minut innan dopet började. Jag i ett nötskal som tror jag har mer tid på mig en vad jag egentligen har! att man aldrig lär sig :) Men jag han ju iallefall och inte var jag sist heller :D
förutom ett fint dop blev vi bjuda på massor av smörgåstårta samt vanlig tårta, och jag menar verkligen massor. Får gissa att dom fick ett par tårtor över!!

Efter dopet var dte bara att lämna av barnen hemma hos sin Farmor för mys över natten och snabbt hem för att fixa iordning för middag och förfest här hemma. Blev riktigt lyckat! Körde lite musiklekar osv som var mycket uppskattat av dom flesta. :D










Musiklekarna i fullgång!







 
Tack för att ni förgyllde min kväll och tack för alla fina presenter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0