MIN dag!

Blev uppvaktat med både blommor och presenter igår. Av Kim, barnen och min familj fick jag ett årskort på Friskis och Svettis. Tusen tack <3
Har drömt om att börja träna där nu, till detta år. Men har tyckt att nästan 3000kr är alldeles för dyrt för att läggas på mig. Så än en gång. Tusen Tack!!
Min underbara vän samt Ellahs gudmor Rebecka kom förbi under dagen med ett fång blommor och med ett kort som rörde mig till tårar. Vilken fantastik människa. Kärlek till dig och din familj <3







Marängtårta med choklad och gräddfyllning. Smakade Säkert HUR gott som helst. Men har startat mitt nyttiga liv, så tittade på när dom andra högg in! Duktig Therese :)






Ellah passade på att dra fram sina frisörgrejor och började styla om i Jossans hår (Styvsyster)




Ett stort tack även för alla telefonsamtal, sms och Facebook hälsningar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0