SER FRAM EMOT!

Åhh, så skönt det ska bli imorgon med en dag ledig från Träning. Min kropp skriker efter det just nu!
Har jag berättat att jag ska till Stockholm i helgen? Det ska jag iallefall och oj vad jag längtar.! Det är vi på Me&i som har blivit bjudna på Kickoff. Vi ska sova på hotel, äta middag, och mingla under Lördagen. På Söndagen väntar själva Kickoffen och det innebär också att vi ska få se den nya kollektionen! Längtar! :D
Ska bli otroligt skönt att få komma hemmifrån för en stund. Pusta ut ifrån allting som sker runt omkring mig just nu!

Vad ska ni göra i helgen? Några planer?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad duktig du är med träningen! :) Hoppas du snart ser dom resultat du eftersträvar!



Och vad kul med en helg i Stockholm, ska bli kul att se den nya kollektionen sen. :) Njut ordentligt av att sova hela natten och bara vara Therese. :)

2012-01-18 @ 18:48:08
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0