STORHANDLING!

Passade på att storhandla medans Ellah var på Dagis.



Nu ska jag bara leta rätt på lite goda och nyttiga recept :)

Har för er som inte vet börjat på mitt projekt "Få tillbaka kroppen".
Efter 2 veckor har jag gått ner -6.5 kilo och har skaffat årskort på Friksis och Svettis!  Riktigt stolt över mig själv. (klapp på axeln) Har tränat så gott som varje dag, och min nuvarande träningsvärk är inte och leka med. Kan inte ens växla i bilen, så ont har jag i armarna.  Om bara en liten stund ska jag iväg på yttligare ett träningspass, idag Afrodans. Sen tar jag Onsdag som vilodag! Känns som om det behövs! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men bra jobbat!! Han själv påbörjat ett 'nytt liv' med, men i måndags bara. Värsta sockerabstinensen igår, men idag känns det bättre. Ikväll blir det träna av! Kämpa på!

2012-01-18 @ 10:07:26
Postat av: Anonym

wow -6,5 kg på 2 veckor, vad kör du för metod??

2012-01-18 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0