TRÄNING OCH ISHALL!

Tjohooo idag invigde jag mitt Träningskort jag fick igår. Shiiit vad jobbigt det var, men sååå kul! Nu har jag kollat ut en masssa härliga, roliga och svettiga pass jag ska köra om veckorna. Kommer bli bra det här!
 Efter träningen hämtade jag upp Kidh och Kim så åkte vi och hämtade hem Ellah ifrån Dagis. Sedan tog vi en tur direkt till ishallen för att åka lite skridskor. Mina är tyvärr borta, så Ellah och Kim fick åka själva.
För att vara första gången Ellah provade ett stå på ett par skridskor var hon riktigt duktig. Lite väl harig ibland kanske :) Rädd för att ramla.
Försökte tala om att det inte gör något ifall man ramlar. Man SKA ramla för att lära sig åka. Men det ville hon inte lyssna på :D








Hejade på systern från kanten!


Nu väntas det Möte med Gymnastiken som snart drar igång igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0