BAD!

Blev succe i badhuset igår. Kidh som aldrig tidigare badat i pool tyckte det var uskönt och höll på och somna i famnen på mig :)
Ellah där emot var hur harig som helst första 20 min i badet. Höll mig hårt om halsen och satt fastklistrad som en apa och ropade att hon ville hem!
Efter mycket lek släppte det och så fort hon kände att hon faktiskt nådde botten blev hon som förbytt. Sprang runt själv i badet och sa tripp tripp tripp. (hon trippade på tå) och hon ville absolut inte gå upp när det var dags. Kul :) Får åka snart igen så hon inte hinner bli rädd!







Mormor och Kidhan.









Kidhs russin fötter :)

Våran Lördag fortsatte sedan med massa skoj och vi var inte hemma förens 24:45 på natten.



Kommentarer
Postat av: Lisa Alvbåge

Ja ja ja ska vi inte ta en gustavsvik dag du och jag med ellah och Logan någon helg framöver :)

2012-01-15 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0