Vilken ångest utan träning!!

Min lediga dag från träningen blev en dag med ångest. Å så vart det en liten fika på det också. Ajabaja! Men förutom ångesten över träningen så har jag haft en mycket trevlig dag :) Åkte hem till underbara Sofia och Meja ifrån Ellahs föräldragrupp efter Ellahs dagis. Där blev vi kvar några timmar för lek samt fika.




Lekkamraten Meja!


Clownen i egen hög person :)







Åkte sedan påvägen hem förbi hos Mormor och Anders. Anders son Sebban fyllde år, så vi stannade till för att gratta honom. Blev kvar en stund och pratade och Ellah busade för fullt med Anders. I bilen påväg hem hade jag sedan två sovande pjymasklädda ungar <3










Mina FINA skatter i plastmorfars knä <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0