VILKEN UNDERBAR HELG!

Vart ska jag börja?? Har haft en super härlig helg i Stockholm. Jag åkte upp redan i Fredags eftermiddag för att spendera en kväll helt själv i lugnans ro på hotell. Provade på gymmet och sedan betällde jag in ett glas vin in till rummet och där låg jag sedan hela kvällen framför tvn.!! UNDERBART!
Började Lördagen med härlig hotellfrukost och strosade sedan runt inne i City tills det var dags att bege sig tillbaka till hotellet för att möta upp alla mina härliga Me&i kollegor. Var ju därför jag överhuvudtaget var i sthlm :)
Undre kvällen åt vi trerättersmiddag och minglade lite i baren. Jag lämnade sedan brudarna och drog in till stan där jag mötte upp fina vännen Samuel. Han drog med mig till Berhns vilket var superkul. Länge sedan jag var ute :)
Kan lova er att jag var lagom trött på Söndagsmorgon efter bara 2 timmars sömn och själva Kickoffen satte igång. Men det gick hyfsat bra ändå :)
Måste bara säga att vårens kläder är heeeeelt underbara!! Har ni inget party bokat än så gör det!! Ska visa er en lite tjyvskick sen :D Då kommer ni förstå!!

Var en trött Therese som anlände hemam kl 19 på Söndagskvällen. Men oj vilken toppenhelg jag haft! PRECIS vad jag behövde!


Påväg till gymmet.






Njuter av lugnet :)




Lördagens frukost!


Vi brudar..




Iväg med Samuel under Lördagsnatten.




Kickoffen under Söndagen!


Våran försäljningschef tillsammans med Hannah Graaf som vi ska börja samarbeta med..


Efter en kanon helg möttes jag hemma av två superglada barn som sprang/kröp mot mig.. Åhh mina fina barn var i min famn igen <3 Ellah och jag åkte till affären för att hämta ut den nya kollektionen som väntat på mig ett par dagar. Sedan roade vi oss att slita upp alla plagg när vi kom hem. Ellah provade plagg efter plagg, och jag med för den delen :)


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

Åh vad härligt du verkar ha haft det K U L . Vi däremot ha ha ha har inte haft så härlig helg :) barnen har varit kräk sjuka och idag skulle de 48 timmarna gått och familjen skulle vara friskförklarade då smäller det för mig och John ha ha ha John e i gbg och kräkar och jag e här hemma och spyr som en katt :) Sedan när allt lugnat ned sig hoppas jag vi kan hitta någon dag att ses !! MISS U and dina underbara

2012-01-23 @ 13:14:47
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/
Postat av: Anna

Känner du Jörgen?! Vad kul! Spenderade stor del av min barndom med honom hemma i norrland. Vi är släkt. =)

2012-01-23 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0