BRA START!

Hej alla läsare. Har ni haft en bra start på veckan? Måste säga att våran kunde inte börjat bättre. Förutom att Kidh krånglat och jävlats med mig under natten så har båda barnen mått bra och inget mer kräk sedan tidigt igår.
Vi vaknade upp till knallblå himmel och strålande sol! Ellah var ivrig att skynda sig ut och åka skidor. Herregud, ungen är ju bättre på att åka skidor en vad jag är... SKa ta och filma henne någon dag.

Nu är vi inne i stugan för en kort stund för att äta lunch, sedan är det dags för mig att hoppa i pjäxorna. Har inte åkt skidor sedan jag var 12, då kan ni tänka er hur det kommer gå för mig i backen.. Åren efter det har jag bara åkt bräda, riktigt bra faktiskt. Men om jag nu ska kunna åka skidor med Ellah, är det väl bäst att jag lär mig åka igen.. Hejja mig!!







UNDERBART!!!




Kommentarer
Postat av: Jansson

Ja vi känner ju inte varandra men vi har gemensamma vänner. Mona o Stellan och så Liza A. Jättekul att kunna läsa hur ni har det i Sälen hoppas nu om det nu är mormor/farmor o morfar/farfar som är med o hoppas att dom mår jättebra ja även du o dina barn.

Kanske vi träffas någon gång. Önskar er alla i Sälen lycka till. Har ju hört att det ska bli oväder där uppe, får väl hoppas det går över fort fort så ni får njuta av skidåkningen. Ställ nu inte Stellan på skidor??? haha han badar hellre i havet.

Må så gott alla o kramisar

2012-03-12 @ 19:05:53
URL: http://theresewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0