ELLAHS DAG!!

Hej alla fina! Har ni haft en bra fredag??

Min helg startade med en helt ljuvlig sovmorgon. Kan inte minnas sist jag sov till jag vaknade (av mig själv) :)
Hämtade upp barnen och Kim fram mot lunch. Den här dagen skulle vi spendera som en belöning för Ellah eftersom hon varit så otroligt duktig och slutat med napp.

Först ut var det leksaksaffären, där hon efter lite tänkande till sist valde en ArielBarbie. Sen blev det lunch på Mcdonalds och sist Fredagsgodis hon skulle gotta dig med hemma hos Pappasen ikväll.




Ingen present till Kidh, men lika glad för det :)






Kommentarer
Postat av: Tezs

Hehe den där bilen satt Alwin i idag, men han ville bara sitta på golvet vid pedalerna :p

2012-04-03 @ 00:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0