FÖRSKYLNINGAR!

I Torsdagskväll efter jag varit iväg på ett klädparty vart jag klubbad av hög feber. Hade sedan en hemsk natt blandat med svettningar och frossa. Nästan så man kunde vrida ur täcket.
Idag Söndag mår jag bättre, men är fortfarande förskyld med halsont.
Barnen är också förskylda och det har dom varit i si sådär 2 veckor nu. Tröttsamt!! Dom har också hunnit haft en släng av ögoninflammation som varit ensvis som attan. Men nu så är den äntligen borta :)
Men men, idag ignorerar jag skiten och åker iväg och tränar mina kära gymnastiktjejer medans barnen får vara hemma hos Morfar och Karin. Där väntas sedan Söndagsmiddag efter min träning. Gött :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0