GRÅTEN I HALSEN!

Hej alla goa! Har ni haft en bra dag? Min har varit sisådär. Mååånga känslor efter att Kim flyttat under dagen. Var snäll och hjälpte honom med allt. Tungt för både kroppen och hjärtat.

Kvar här hemma är ett hem i kaos. Blir lätt så när saker har försvunnit och tillkommit. Var under eftermiddagen och hämtade hem min och barnens nya soffa. Kommer bli superfint, men oj så jobbigt att få ihop den. Helt själv dessutom. Men jag är inte den som ger upp i första taget :)

Prio ett blir att fixa ordning och fint här hemma så jag och barnen kan börja om på ny kula..
Utan mina barn vore jag ingenting! Ni är mitt alllt! För er kommer jag ALLTID finnas!

Älskar er till månen och tillbaka.





Mina fina skatter! <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Carolina Sturk

Jag är inte så insatt i hela din situation men jag ville bara säga att när jag var mindre, och för bara några år sedan, så såg jag alltid fram emot att bli ensamstående som vuxen med två barn, precis som min mamma. Jag antar att det är för att jag såg upp så till min mamma som var så stark och tog hand om mig och min syster så väl på egen hand från det att jag var 5 och min syster bara 3. Jag vet att du kommer klara det där galant och om några år kommer även dina barn stå där och vara otroligt stolta över att de haft en så pass stark mor som klarat av att ta hand om dem själv. Styrkekramar till dig <3

2012-03-06 @ 23:20:51
URL: http://carolinasturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0