Mycket känslor!

Härligt med Fredag! Hade massor av skoj inplanerat idag, och vad händer? Jag vaknar upp med feber och frossa. Blääää.

Kim har tagit med sig barnen till några vänner och skulle sedan vidare till några andra vänner, så dom lär jag inte se förens ikväll igen. Får passa på att kurera mig ordentligt för imorgon VILL jag vara frisk.

Nu är det bara 4 dagar kvar innan Kim flyttar till sin lägenhet. Vi har pratat med Ellah och förklarat, svårt att veta hur mycket hon egentligen förstår. Hon har inte reagerat något på det förens nu.. Hon har blivit Mammas lill griskulting och blir jätteledsen när jag måste åka iväg på jobb. Hon gråter och skriker och vill inte släppa mig.
Gör fruktansvärt ont i hjärtat. Speciellt då Kim kom och tog upp henne och förklarade att jag snart var tillbaka. Då skriker hon. JAg tycker inte om dig Pappa, bara Mamma.. Ja vad ska man säga? Antar att det är massor av känslor i den lilla kroppen som måste komma ut :( Som Mamma mår man fruktansvärt dåligt!
Har sagt till Kim att jag tror det är viktigt att han spenderar lite ensamtid med Ellah, speciellt nu. Så igår åkte dom iväg och åkte skridskor och hade packat med sig matsäck. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0