NU ÄR DOM BORTA FÖR GOTT!

NO MORE Nappis här inte!!
Sedan Ellah kom hit i Söndags eftermiddag har hon helt slutat med napp. Klenis till Pappsen gav vika under första dagen i helgen då hon blivit lite ledsen när hon skulle sova.

Men sedan dess har det gått förvånandsvärt bra.:) Det ända är väl att hon haft lite svårare att komma till ro och somna på kvällen. Inte så konstigt då hon haft napp varenda natt sedan hon föddes i stort sett.
Behöver jag tala om att denna lilla Trollunge är helt otrolig!? Stolt så in i norden är jag!! <3

Kim och jag har lovat att ta med en väldigt lycklig Ellah till leksaksaffären på Fredag! Hon ska få välja precis vad hon vill ha. Allt som en stor belöning till vad hon åstakommit!

Ellah: Mamma, jag ska välja en Barbiedocka. En sån vill jag ha! :)
Hon har tydligen bestämt vad hon vill ha!



SÅ STOLT I MAMMA HJÄRTAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0