NY VECKA, NYA TAG!

Måndag, ny vecka och nya tag! Imorgon flyttar Kim. Det är både med en stor klump i magen samt med en lättnad. Nu får man chans att försöka börja om på nytt. Tuff tid väntas som ensamstående småbarnsförälder. Men tillsammans är jag och barnen starka! Tillsammans klarar vi detta!
Har sådan underbar familj samt vänner som ställer upp till 100% när jag kan behöva barnvakt då jag ska iväg på jobb osv.. Ni är SÅ älskade!!

Måndag idag som sagt. Kidh sover sin morgonmiddag och Ellah och jag busar framför webbcameran. Strax ska jag hoppa in i dushen och sedan beger vi oss till stan för en lunchdate tillsammans med några kollegor på Meandi.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0