ÖNSKAR DU VORE HÄR!!

Det här med att vara ensamstående är mycket tuffare en vad man kan tro.. Ibland skulle jag vilja kunna dela på mig och kunna vara på flera ställen samtidigt för mina barn. Då har jag ändå min Pappa och Karin som ställer upp och hjälper till.. Friskis och svettis kan slänga sig i väggen. Dra Kidh i vagnen och Ellah bakom på bobben i värsta tösnön. Hujeda mej. Pusst och stön! Men trots att det skulle vara skönt med pappan här så har vi det såklart superbra och njuter för fullt!!! Vill inte åka hem :)




Åker med Morfar.












Nu är lunchen intagen och nu är det dags att bege sig ute i backen igen.. Får se om Ellah orkar åka nånting mer. Hoppas det, då jag ska få en liten stund till att åka nu..
 

Hörs senare!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0