TORSDAG!!

Det här med att ha en burk full med chokladbollar i kylen var icke bra.. Har gått två dagar irad och småätit därifrån. Ajjabaja!   Känns som om man gått upp alla 9 kilo igen. Även om vågen dock inte visar det, skönt!!
Bäst jag trycker i mig dom sista bollarna så jag inte kan småäta mer, eller hur?? :D

Har varit otroligt ledsen och irreterad under eftermiddagen. Att det ska vara så svårt att kunna ge något tillbaka? Egostilen funkar inte i längden. Förstå det!
Efter att få kommit iväg och träna tjejerna i Gymnastik fick jag tankarna på annat. Precis vad jag behövde!

Shit vad man mår dåligt gentemot barnen med allt som sker. Har otroligt fina vänner och familj som ställer upp och har barnen när det behövs.  Har behövt barnvakt till Kidh några gånger i veckan och idag märkte jag för första gången att han faktiskt blir lite nedstämd. Ibland måste jag verkligen ha någon som ser efter barnen då jag måste iväg på jobb eller något annat viktigt. Tungt för hjärtat när jag ser att Kidh blir mammig och helst vill vara med mig.. ONT, vilken smärta i bröstet!!
Vad ska man göra? Vad KAN man göra??

Några få dagar kvar tills jag och barnen åker till Sälen. En resa vi verkligen behöver!!


Kommentarer
Postat av: nina

ja det är tunga tider......men du vet ju att du kan be mig när du behöver bort ngn kväll, jag kan ju komma och vara hos barnen så dom får somna i sina sängar:)stor kram till er och ses vi inte så ha en riktigt,riktigt härlig sälenvecka

2012-03-09 @ 08:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0