Vardagen drar igång!

Den underbara veckan i Sälen är slut för iår!! Så skönt det varit med frisk luft och strålande sol varenda dag. Det jobbigaste på resan var väl att Ellah plötsligt fått för sig att gå upp kl 5 om mornarna.. Kunde ju startat dagarna bättre :) Men oj så skönt det varit att komma bort för en stund. Men det ska faktiskt bli lite skönt på sett och viss att komma tillbaka till verkligheten och vardagen igen. Man hoppar lixom in i en liten semsterbubbla och allt som ska göras, görs inte utan det får komma i efterhand. Men denna semester har jag och barnen varit värda! :)

Bilder ifrån dom sista semesterdagarna.




















Högst upp på toppen för att hälsa på snögubben!









Imorgon får jag starta igång med träningen igen samt få bort sockerberoendet jag lyckas skaffa mig under semsterveckan. Så mycket fika och godis man lyckas trycka i sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0