FANTASTISK HELG!!

Vad ska jag säga om min helg? Underbar, helt enkelt underbar!!
Hade en underbar eftermiddag/kväll/natt i Karlstad tillsammans med mina älskade vänner. Sushimiddag, vin, utgång, mys, skratt ja massor av ord kan beskriva våran kväll.

Under Lördagen jobbade jag på Barnmässan och framåt kvällen begav vi oss tillbaka till Örebro. Väl framme blev det en blixtvisit i hemmet för sminkning ocj klädbyte innan det var dags att åka vidare. Denna gång ut till travet där vi hade övrraskningsfest för min bror som blir 25 år!! Lyckad fest med familj och vänner! :D

Som toppen över helgen kom mina älskade barn hem under Söndags eftermiddagen <3


















Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad jag blir avundsjuk, hade med velat vara med i Karlstad... hoppas ni hade det super! - i två bemärkelser ;)

2012-03-26 @ 16:50:14
URL: http://enjolivee.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0